Kerst vieren in
een magische sfeer

In sprookjesachtig Zuid-Limburg

Gun jezelf een sprookjesachtige kerst en zeg ho-ho-hallo tegen Nederlands mooiste kerstregio: Zuid-Limburg. Nergens anders vind je zo’n uniek heuvelachtig winter wonderlandschap en is er voor ieder wat wils. Van idyllische kerstmarkten op bijzondere locaties, panorama wandelingen tot culinaire hotspots en familie winterpret.

Onze kersttips!

Met Kerstmis geniet je samen van gezelligheid en gastvrijheid, maar vind je ook rust en ruimte in de natuur. Bezoek bijzondere kerstmarkten, kom lekker kerstshoppen, struin langs kerststalletjes, zoek de maretak in het bos, steek een kaarsje aan in een kapelletje en dompel jezelf onder in de onovertroffen kerstsfeer van Kerststad Valkenburg.

Kom en ervaar de magie zelf!

Winterparadijs Zuid-Limburg: dé winterbestemming van het jaar

Ook voor en na Kerst is Zuid-Limburg een waar winterparadijs. Kies de perfecte winterwandeling door de heuvels, in het bos of met geweldige panorama’s (mét buitenlandgevoel!). Liever opwarmen? Stap op je mountainbike voor een wilde rit of blijf lekker warm in de auto zitten tijdens de Mergellandroute. Ontdek het allemaal in Winterparadijs Zuid-Limburg.

Kerst must-do's!

Magische kerstinspiratie

In deze brochure ontdek je 4 kerst must-do's in Zuid-Limburg voor een magische kerstbeleving: met je gezin, met je lief of vriendinnen!

Overnachten op droomplekjes

Wil je wat langer genieten van de kerstvreugde in kerstregio Zuid-Limburg? Hier zijn tal van knusse overnachtingsmogelijkheden en sfeervolle accommodaties, waar je helemaal in de kerstsfeer komt. Overdag is er van alles te beleven en ’s avonds kruip je lekker weg onder de warme donsdeken.

Kerst in Zuid-Limburg: voor ieders wens

Kerstconcerten

Rondom de feestdagen geniet je van muzikaal spektakel tijdens de vele kerstconcerten die in onze regio georganiseerd worden.

Visit Zuid-Limburg Shops

In de Visit Zuid-Limburg Shops maak je kennis met al het moois dat winters Zuid-Limburg te bieden heeft. Koop een leuk aandenken aan Kerst in Zuid-Limburg of laat je informeren over de diverse kerstevenementen in de Euregio.

Een sprookjeskerst in Zuid-Limburg

Deel jouw meest magische kerstmoment met ons via #visitzuidlimburg en @visitzuidlimburg. We delen jouw belevenissen graag met iedereen!