Detail

Stichting Brouwboerderij

Bierproeverij op locatie verzorgt door Stichting Brouwboerderij. De klant zorgt voor een locatie waar Stichting Brouwboerderij naar toe zal komen.

Ervaar in eigen omgeving waar het bij een echte bierproeverij op aankomt. Samen met een gediplomeerde zytholoog gaat men bier bekijken, ruiken, proeven en beoordelen.

Genietend van verrassende biersmaken, maakt men, samen met vrienden of familie, op een luchtige manier kennis met de vele wetenswaardigheden uit de wondere wereld van het bier.

Openingstijden

Bierproeverijen op locatie kunnen worden geboekt via het contactformulier op de website of telefonisch. De kosten bedragen
€ 15,- per persoon exclusief reiskosten (€ 0,20 per km) hiervoor krijgt men 5 soorten bier in proefglaasjes. De duur van een bierproeverij bedraagt circa 1,5 tot 2 uur.

Toegankelijkheid

Er zijn geen noemenswaardige gehandicaptenvoorzieningen

Verstuur een e-mail

Verstuur een mail naar Stichting Brouwboerderij. Je bericht wordt na een klik op “Verstuur” direct verstuurd. In onze privacy verklaring staat hoe Visit Zuid-Limburg met jouw persoonsgegevens omgaat.
Niet alle waardes zijn juist ingevuld. Pas de gegevens aan en probeer het nogmaals.

Routes in de buurt

Leuks in de buurt!