Detail

De Zuid Limburgse Golf & Country Club Wittem

De Zuid Limburgse Golf & Country Club Wittem staat sinds de oprichting in 1956 bekend om zijn mooie baan, is de oudste golfclub in de provincie Limburg en heeft de hoogstgelegen golfbaan in Nederland.

Moderne golfvoorzieningen worden met het prettige karakter van een traditionele ledenclub gecombineerd. Wittem is de enige golfbaan in de regio zonder commercieel oogmerk, dit uit zich in het ontbreken van starttijden en een gemoedelijke sfeer.

Deze klassieke golfbaan licht prachtig verscholen in de natuur en biedt fraaie vergezichten over het Heuvelland aan. Dankzij de baanrenovatie van de laatste jaren beschikt Wittem over hoogwaardige USGA greens en uitstekende oefenfaciliteiten.

Wittem is de eerste golfbaan in Zuid Limburg met een GEO certificaat voor duurzaam golfbaan beheer. Je bent van harte welkom! Raadpleeg de website voor meer informatie.

Openingstijden

Het clubhuis is van 1 april tot 1 november dagelijks geopend vanaf 08.30 uur tot 1 uur na zonsondergang (in het winterseizoen vanaf 09.30 uur). De keuken sluit om 21.00 uur.

Tarieven:
Greenfee 18 holes: € 80,-.
Greenfee 9 holes: € 45,- inclusief drivingrange oefenballen. Limburg Golfland cardholders ontvangen 20% korting.
Raadpleeg de website voor speciale aanbiedingen.

Toegankelijkheid

Er zijn geen noemenswaardige gehandicaptenvoorzieningen

Verstuur een e-mail

Verstuur een mail naar De Zuid Limburgse Golf & Country Club Wittem. Je bericht wordt na een klik op “Verstuur” direct verstuurd. In onze privacy verklaring staat hoe Visit Zuid-Limburg met jouw persoonsgegevens omgaat.
Niet alle waardes zijn juist ingevuld. Pas de gegevens aan en probeer het nogmaals.

Routes in de buurt

Leuks in de buurt!