Green Valley groepsaccommodaties

Welkom in het Land van Herve, net over de grens bij Slenaken en ontdek hier een geweldige accommodatie voor grote(re) groepen.

Jeugdverenigingen, families, clubs, scholen en bedrijven vinden hun geluk bij Green Valley tijdens een zomerkamp, een weekend in het groen, een rondleiding over de boerderij, vergaderingen, seminaires of zelfs een sfeervolle landelijke bruiloft.

Je kunt hier Boerengolven, Boerenbowling, voetballen, volleyballen, Jeu de boulen, koeien melken en de bio-boerderij bezoeken.

Tips

Ontdek de Bio-boerderij met een rondleiding over het bedrijf - leer koeien melken - speel boerengolf (met lekkers onderweg) - en sluit de dag af met een potje boeren bowling en lekkere kaasjes uit eigen productie.

Accommodatie

De Club is een groot en veelzijdig huis, geschikt voor groepen tussen 20 en 66 personen .
De Club telt een grote woonkamer, ruime zithoek en een volledig uitgeruste industriële keuken.
Green Valley FAMILY is de ideale verblijfplaats om tot rust te komen, ideaal voor groepen tussen de 8 en 18 personen en zelfs 24 personen met het chalet erbij en mooie veranda met aansluitend grasveld.
De Family die bij de andere accommodaties erbij gehuurd kan worden is totaal aangepast voor rolstoel gebruikers.

Voorzieningen

• Zelfverzorging

Eten & drinken

Accommodatie Family heeft een complete klassieke keuken met vaatwasser.
Accommodatie Club is voorzien van een complete horeca keuken; 10 kookpitten, 2 ovens, koelkast 1200 l en diepvries 400 l.

Alles is voorzien om zelf te kunnen koken.
Op minder dan 1 km afstand zijn 2 cafés en 5 restaurants gelegen.
De eigen bio-boerderij levert melk, verschillende kazen en eieren.

Deze accommodaties zijn het gehele jaar geopend voor families, vrienden, clubs, collega's en scholen.

Huisdieren

Verstuur een mail naar Green Valley groepsaccommodaties. Je bericht wordt na een klik op “Verstuur” direct verstuurd. In onze privacy verklaring staat hoe Visit Zuid-Limburg met jouw persoonsgegevens omgaat.

Meer van Green Valley groepsaccommodaties