Minli Kienen/Bingo

Kienen is het oudhollandse spel bingo maar dan met 90 nummers verdeeld over 17 rondes, iedere ronde 3 prijzen. Dit is plezier voor jong en oud met een dagelijkse prijzenpot van € 1500,- (uitgezonderd Vipkiendag).

In de kienzaal kun je van een heerlijk avondje uit met een hapje en een drankje genieten. Kienen bij Minli wordt georganiseerd door:

Schutterij Sint Hubertus, Worstelvereniging KSV Simson, R.K.S.V. Kakertse Boys, V.V. Schaesberg & Stichting Bruggen van Vriendschap.

Deze verenigingen bezorgen je graag een prettige avond tevens sponsor je hiermee hun persoonlijke clubactiviteiten in Landgraaf en omgeving.

Let op de Special VIP Kienendag:
Vip kienen bij Minli is een heerlijke dag uit met verdeeld over de middag en avond twee keer kienen vanaf 14.00-22.30 uur. Deze dag wordt compleet gemaakt met een lekker stuk vlaai van Bakker Aroma Landgraaf, onbeperkt koffie/thee, 3-gangen buffet (soep, diner en dessert) en loterij.

Deze dag wordt zeer gewaardeerd als een 'gezellig dagje uit' met een kans om een prijsje in de wacht te slepen waarbij dit laatste niet het hoofddoel is, maar het sociale bij elkaar zijn wordt als zeer prettig ervaren.

Je kunt de facebookpagina raadplegen (kienen Minli landgraaf.) voor acties en bekendmakingen. Zien de medewerkers je binnenkort voor een gezellig avondje/dagje uit? Je bent van harte welkom.

Zie Facebook kienen Minli Landgraaf voor de actuele openingstijden en acties!

Dagelijks Kienen
Zaal/Kassa open: 18.00 uur. Begin: 19.30 uur. Einde: 22.30 uur.
Prijzen:Normale ronde:1 Regenboog Serie: € 6.-.2 Regenboog Serie: € 9.-.3 Regenboog Serie: € 12.-.4 Regenboog Serie: € 15.-.1 Oranje Extra Serie: € 2.-.1 Groen Eurokaartje: € 2.-
Pauze ronde 1&2:1 Paarse Serie: € 5,-.2 Paarse Serie: € 6.-.3 Paarse Serie: € 7.-.
Pauze ronde 3:1 Blauw kaartje: € 1.-.5 Blauwe kaartjes: € 5.-.Bij aankoop 5 Blauwe kaartjes: 1 Rode gratis.
Actieronde:
1 Geel kaartje/anders gratis ronde.

Verstuur een mail naar Minli Kienen/Bingo. Je bericht wordt na een klik op “Verstuur” direct verstuurd. In onze privacy verklaring staat hoe Visit Zuid-Limburg met jouw persoonsgegevens omgaat.