Detail

Naturistenvereniging Atlanta

Camping/naturistenvereniging Atlanta is een hechte vereniging met veel aandacht en openheid en is op een prachtig terrein met een mooie eigentijdse sfeervolle accommodatie gelegen, in een sfeer van Limburgse gezelligheid en gemoedelijkheid.

Atlanta ligt centraal in het smalste stukje van Limburg, vlak aan de grens met Duitsland en België. Ook zijn Aken, Maastricht en Luik binnen een half uur te bereiken. De omgeving is geschikt voor wandelingen en (vlakke) fietstochten.

Aanbieding

Actuele informatie over aanbiedingen, arrangementen en activiteiten kun je op de website vinden. Boeken kan via de website, knop rechtsboven direct boeken.

Voorzieningen

• Campinggas
  • Koffie-/theefaciliteiten
  • Parkeerplaats
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Tuin / Terras
  • Wasmachine
  • Wifi / Internet

Eten & drinken

In het gezellige Praethuys met terras kun je van een drankje genieten. Regelmatig vinden er gezamenlijke maaltijden plaats zoals de Praethuys diners, de pizzadag, het pinksterontbijt en ook een frietkraam is aanwezig. Er is geen mogelijkheid om te eten, enkel kleine snacks zijn verkrijgbaar.

Van 1 april tot en met 30 september geopend.

Toegankelijkheid

De gebouwen en de sanitaire ruimte zijn toegankelijk voor mindervaliden. Het Praethuys beschikt vanaf dit seizoen over een volledige, nieuwe, ingerichte toiletruimte, speciaal op maat gemaakt voor mindervaliden.

Huisdieren

Verstuur een e-mail

Verstuur een mail naar Naturistenvereniging Atlanta. Je bericht wordt na een klik op “Verstuur” direct verstuurd. In onze privacy verklaring staat hoe Visit Zuid-Limburg met jouw persoonsgegevens omgaat.
Niet alle waardes zijn juist ingevuld. Pas de gegevens aan en probeer het nogmaals.

Routes in de buurt

Leuks in de buurt!