Kunstdagen Wittem

Kloosterbibliotheek Wittem, Wittemer Allee 34
Wittem
Kunstdagen Wittem is een muziekfestival in de historische en monumentale Kloosterbibliotheek van Wittem, gelegen in het Limburgse Heuvelland. De Kloosterbibliotheek van Wittem is één van de mooiste kleine concertzalen van Nederland.

Voor dit afscheidsjaar van de Kunstdagen Wittem zijn de concerten verspreid over het jaar geprogrammeerd van 30 maart t/m 23 november 2024. Dit is de laatste kans om te genieten van een speciaal samengesteld en spectaculair concertprogramma.

Alle concerten zijn speciaal voor deze laatste editie samengesteld voor de Kunstdagen en worden allemaal in grote bezettingen uitgevoerd (7-14 musici). Alle activiteiten zullen extra feestelijk, verrassend en spectaculair zijn om je mooie muzikale herinneringen aan de Kunstdagen Wittem te bezorgen.

Voor het hele programma kun je de website raadplegen.

• 30-3-2024 t/m 23-11-2024

Sub evenementen